Департамент ІТ технічно підтримував дистанційну роботу фахівців УДЦР на час карантину опубліковано 28 травня 2020 року о 15:38

25 травня Український державний центр радіочастот вийшов з режиму «простій».
Фахівці Департаменту ІТ УДЦР розповіли прес-службі як забезпечували онлайн-доступ для працівників і таким чином сприяли виконанню на час карантину основних завдань покладених на наше підприємство.
«В умовах карантину та відповідних обмежень було дуже важливо забезпечити роботу підприємства, тому прийняли рішення про надання віддаленого доступу усім працівникам, які могли б із дому виконувати свою роботу. Тож спеціалісти нашого департаменту змогли забезпечити контрольований та безпечний доступ», - розповів Олександр Петрушкевич начальник відділу інформаційної безпеки та захисту інформації в ІТС ДІТ.
Начальник сектору інформаційної безпеки в ІТС Тетяна Корнієнко повідомила, що складність завдання полягала в потребі переналаштування інфраструктури ІТ підприємства для надання віддаленого доступу до існуючих сервісів працівникам центрального офісу і філій. «Для співпраці та комунікації фахівців і керівництва, нами були протестовані декілька платформ та прикладні програми, щоб забезпечити онлай-конференції, які пройшли вдало і без завад», - зазначила вона.
Переглянути відео сюжет:https://www.youtube.com/watch?v=RgdBSKJZz-M