Call-центр УДЦР завжди на зв’язку опубліковано 26 серпня 2025 року о 11:33

Call-центр УДЦР завжди на зв’язку

       За перше півріччя 2025 року Call-Центр Українського державного центру радіочастот опрацював 841 звернення, що стосуються діяльності підприємства. Довідковий центр відіграє важливу роль у створені міцного зв’язку між усіма учасниками ринку електронних комунікацій. Його основне завдання – забезпечити надійний ланцюг комунікацій між споживачами послуг, операторами мобільного зв’язку, провайдерами інтернету, користувачами радіочастотного спектру та структурними підрозділами УДЦР.

Найчастіше споживачі електронних комунікаційних послуг та представники галузі зверталися з таких питань:

  • ● Розрахунок електромагнітної сумісності та присвоєння радіочастот – 492 консультації. Даний напрямок стабільно залишається у центрі уваги та відображає процеси розвитку та модернізації мереж електронних комунікацій.
  • ● Надання інформації щодо діяльності держпідприємства – 230 звернень, що дає змогу оперативно здійснювати комунікацію із структурними підрозділами та напрямок співпраці.
  • ● Облік міжнародних ідентифікаторів (IMEI) – 35 консультацій. Хоча на сьогодні відсутні вимоги законодавства щодо обов’язкового обліку кодів ІМЕІ, але імпортерами на підставі митної декларації подаються заявки для внесення до узагальненої бази даних, виключно на добровільних та договірних засадах.
  • ● Підтвердження відповідності радіообладнання – 34 звернення. Виконання повного комплексу робіт з підтвердження відповідності радіообладнання вимогам технічних регламентів.
  • ● Радіочастотний моніторинг та виявлення джерел радіозавад – 32 консультації. Звернення стосувалися питань електромагнітної сумісності радіообладнання, виявлення радіозавад та незаконно працюючих пристроїв й вжиття заходів щодо припинення їх застосування згідно чинного законодавства.
  • ● Введення в обіг та реалізація радіообладнання – 16 консультацій, що дали роз’яснення щодо вимог до радіообладнання, яке вводиться в експлуатацію в Україні.      

 

      Також фахівці УДЦР завжди готові роз’яснити, щодо введення в дію нових правил та стандартів у галузі радіочастот, забезпечуючи доступ до актуальної інформації, надати допомогу вирішення конфліктів між користувачами радіочастотного спектру, допомагаючи знайти оптимальні шляхи мирного врегулювання. Важливо зазначити, що через Call-Центр держпідприємство отримує відгуки та пропозиції учасників електронно-комунікаційної сфери щодо покращення роботи, відкриваючи простір для двостороннього зв'язку й співпраці.

       Зв’язок із ключовими стейкхолдерами галузі забезпечує створення умов для більш ефективної та безпечної експлуатації радіочастотного ресурсу. Працюючи як зв'язкова ланка, Call-Центр підтверджує свою роботу з забезпечення відкритості, доступності та розвитку ролі УДЦР, як відповідального учасника ринку зв'язку України.

       Нагадуємо: отримати консультацію ви можете у Call-Центрі УДЦР за номером (044) 422-85-85 – телефонуйте, УДЦР лише на один дзвінок від вас!

       Ми цінуємо можливість бути на зв'язку з вами і завжди готові відкрито обговорити будь-які питання, що є в компетенції роботи наших фахівців.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux