Для того, щоб бути впевненим у мобільному телефоні, який Ви маєте намір купити в торгівельній мережі, треба здійснити декілька етапів його перевірки:

 

1. Перевірити відповідність коду ІМЕІ, нанесеного на фірмову етикетку, що розміщена на корпусі мобільного телефону під акумулятором, та на його упаковку.

 

2. Якщо коди співпали, слід перевірити відповідність коду ІМЕІ, прошитого в телефоні і нанесеного на фірмову етикетку. Для цього треба включити телефон (у продавця для перевірки телефонів повинна бути SIM – картка) і набрати на клавіатурі *#06#. На екрані телефону з’явиться його код ІМЕІ, який необхідно звірити з написом на фірмовій етикетці.

 

Якщо коди не співпадають, то треба відмовитися від придбання такого телефону, щоб уникнути проблем у подальшому.

 

3. У разі, якщо коди ІМЕІ співпали, необхідно за допомогою цього телефону, телефону продавця або іншого Вашого телефону відправити на короткий номер 307 любого мобільного оператора SМS з кодом ІМЕІ. Якщо SМS набирає продавець, то перед відправкою повідомлення перевірте, чи дійсно ваш код ІМЕІ надсилається для перевірки. У відповідь Ви отримаєте повідомлення щодо наявності або відсутності коду ІМЕІ цього телефону в базі даних кодів ІМЕІ. Інформацію щодо наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі даних можна також отримати на веб-сайті УДЦР в розділі „База ІМЕІ”.

 

4. Наявність коду ІМЕІ телефону в базі даних означає, що цей телефон законно ввезено до України і що в подальшому ви зможете підключитися до мережі любого мобільного оператора, а сервісні центри виробників будуть його обслуговувати у випадку виникнення технічних проблем.

 

Нагадуємо, що після 30.06.09 продавці пунктів реалізації мобільних телефонів мають право продавати лише ті телефони, коди ІМЕІ яких внесено до узагальненої бази даних.

Start typing and press Enter to search