Про це в інтервю інтернет-телеканалу «Ukrlife TV» заявила директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку Українського державного центру радіочастот (УДЦР)  Вікторія Трощенко.

Вона також наголосила, що з появою послуги зміни операторів при збереженні номеру, в мобільній сфері з’явиться здорова конкуренція та підвищиться якість зв’язку.

«У країнах, де послугу MNP вже впроваджено, «вирівнялися» тарифи у операторів, і єдиним аргументом, яким вони намагаються привернути до себе абонентів, – це якість мобільних послуг», – зазначила Вікторія Трощенко.

Передбачається, що процедура перенесення номера триватиме три робочих дні. Абонентові потрібно буде подати заяву про перехід до оператора, послугами якого він хоче користуватися.

«Головна роль в перенесенні номеру надаватиметься центральній базі даних, за яку відповідатиме УДЦР. Наша задача – прослідкувати, щоб всі умови перенесення були дотримані і все зроблено вчасно. З технічних причин до трьох годин може бути відсутнім звязок, коли номер буде переноситися, проте, оператори будуть сповіщати абонента, на якій стадії знаходиться перенесення номеру», – розповіла Вікторія Трощенко.

Продивитися повністю інтерв’ю Вікторії Трощенко, директора ІТ напрямку УДЦР про перспективи впровадження послуги MNP в Україні на інтернет-телеканалі «Ukrlife TV» можна за цим посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=MXeWJ-FApfw&t=8s

Прес-служба Українського державного центру радіочастот

Start typing and press Enter to search