Про це 28 листопада 2016 року у вечірньому ефірі програми «Громадська хвиля» на «Громадському радіо» заявив виконавчий директор Українського державного центру радіочастот (УДЦР) Вадим Гулько.

 Він також зазначив, що у громадян України завжди повинен бути вибір, який товар і де їм купувати і послугами якого мобільного оператора їм скористатися.

 «Запровадження послуги з перенесення номерів я б назвав мобільною демократією. Ми ж можемо їхати з одного торговельного центру в інший, там де дешевше, де кращі пропозиції і ціни. А з мобільними номерами ми поки так не можемо, тому що ми прив’язані до одного номеру і з цим номером скористатися послугою іншого оператора не можемо. Багато інтернет-користувачів назвали це мобільним рабством. Якраз від цього ми хочемо піти», - наголосив виконавчий директор УДЦР Вадим Гулько.

Він також зазначив, що після впровадження послуги MNP в Україні для того, щоб змінити оператора достатньо буде в письмовій чи електронній формі подати заяву оператору, до якого ви бажаєте перейти і через 3 робочі дні абонент зможе скористатися послугами нового оператора.

Слід зазначити, що послуга MNP функціонує більш ніж в 70 країнах світу. Найбільш популярна вона в Сінгапурі, де вже в перший рік її запровадження нею скористалися близько 95% населення. У Фінляндії оператора змінюють близько 20% абонентів, а середній показник в Європі – 5-10 %.

Повністю прослухати інтерв’ю Вадима Гулька в ефірі «Громадського радіо» можна з цим гіперпосиланням – https://www.youtube.com/watch?v=o2k7BOSD8Mw

Start typing and press Enter to search