В Українському державному центрі радіочастот завершуються підготовчі роботи щодо введення в експлуатацію сучасного інформаційно-довідкового центру.

 

Головною метою створення Call – центру є поліпшення якості надання послуг споживачам відповідно до системи якості, яка ґрунтується на принципах і вимогах стандарту ISO – 9001.

 

Оператор Call – центру УДЦР, у разі необхідності, може забезпечити абоненту „живе спілкування” з потрібним йому спеціалістом. В подальшому „довідкова” служба працюватиме  в автоматичному режимі та виводитиме абонента на першоджерела інформації.

 

Отримати відповіді на питання з усіх напрямів діяльності Українського державного центру радіочастот можна за телефоном 422-85-85.

 

На сьогоднішній день в інформаційно-довідковому центрі кваліфіковані спеціалісти здійснюють технічне випробування сучасних засобів зв’язку, тому робота Call – центру здійснюватиметься поки що, в тестовому режимі.

 

Start typing and press Enter to search