20 січня в Українському державному центрі радіочастот операторам широкосмугового радіодоступу презентовано електронний кабінет Порталу послуг.

Як відзначив в коментарі прес-службі УДЦР директор Департаменту ІТ Андрій Кузміч, не чекаючи змін у законодавстві, які активно обговорюються учасниками телекомунікаційного ринку, УДЦР вже сьогодні шукає можливості для розвитку бізнес-середовища партнерів.

Однією з новацій держпідприємства, яка дозволить розвивати бізнес, є створення Порталу послуг.

«У 2017 році УДЦР активно впроваджуватиме електронні сервіси, що дасть можливість  користуватися спрощеними процедурами отримання послуг для різних учасників телекомунікаційного ринку», – наголосив Андрій Кузміч.

Під час презентації, яка, до речі, транслювалася на You-Tube каналі УДЦР (https://www.youtube.com/watch?v=harPlAF9R4U), було представлено концепцію Порталу  послуг, а також функціонал електронного кабінету оператора, який надає користувачам послуги широкосмугового радіодоступу.

Зокрема, продемонстровано покрокову процедуру подання користувачами заявки в електронному вигляді на оформлення висновків щодо електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, що видає УДЦР.

За словами Андрія Кузміча, спектр послуг, які планує надавати УДЦР через Портал, буде значно збільшений. Над цим активно працюють як фахівці підприємства, так і партнери, які зацікавлені вдосконалювати бізнес-процеси.

Нагадаємо, що наприкінці грудня 2016 року УДЦР провів спільну нараду з представниками операторів мобільного зв’язку, де було продемонстровано інтерфейс Порталу послуг для бізнесу «My UCRF» та електронного кабінету користувача саме для цих учасників телекомунікаційного ринку.

Прес-служба Українського державного центру радіочастот

Start typing and press Enter to search