У Москві, в рамках спільного проекту Бюро розвитку електрозв’язку МСЕ та Федерального державного унітарного підприємства „Центральний науково-дослідний інститут зв’язку” (ФДУП ЦНДІЗ), відбувся міжнародний семінар „Підходи до тестування параметрів функціонування мереж з метою забезпечення якості послуг зв’язку”. Проводився він за ініціативи, висунутої країнами СНД від Російської Федерації, щодо створення Міжнародного центру по тестуванню телекомунікацій.

 

2011-03-25_ytk

Українську делегацію, до складу якої увійшли представники Українського державного центру радіочастот, очолював начальник управління телекомунікацій Михайло Матяшенко.

 

Семінар відбувся на базі створеного в ФДУП ЦНДІЗ технопарку, який оснащений телекомунікаційним обладнанням відомих виробників.

 

На порядок денний заходу винесли питання, пов’язані з сучасними підходами до забезпечення належної якості послуг, тестування параметрів функціонування мереж, тестування модельних мереж тощо.

 

Цікавою, на погляд учасників заходу, стала практична демонстрація процесу тестування на модельних мережах, яке було проведено на базі тестового центру ФДУП ЦНДІЗ.

 

В обговоренні висунутих питань взяли участь і члени української делегації.

 

Так, начальник управління телекомунікацій Михайло Матяшенко поінформував присутніх про заходи із визначення показників якості телекомунікаційних послуг в Україні та їх моніторингу, а провідний інженер Випробувального центру УДЦР Дмитро Дьомін презентував діючий на базі підприємства комплекс контролю параметрів якості послуг мобільних мереж.

 

За словами Михайла Матяшенка, досвід в підході до вимірювання показників якості параметрів телекомунікаційних мереж, яким поділилися фахівці країн СНД,  обов’язково буде врахований в подальшій діяльності фахівців УДЦР. Тут ми дещо випереджаємо колег з інших країн. У нас вже визначено певні позиції щодо технічного оснащення підрозділу, а також на підприємстві заздалегідь подбали про підвищення кваліфікації персоналу. Адже керівництво УДЦР добре розуміє, що для оцінки якості телекомунікаційних послуг потрібен професійний підхід.

2011-03-25_m

Start typing and press Enter to search