З 15 липня 2010 року в Українському державному центрі радіочастот розпочав роботу Call-центр. Його оператори надають відповіді та консультації з усіх питань діяльності УДЦР, а саме:

 

 

    • процедури отримання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів різних призначень;

 

    • порядку отримання дозволу на ввезення з-за кордону РЕЗ та їх реалізації на території України;

 

    • здійснення радіочастотного моніторингу, боротьби з радіозавадами та незаконно діючими РЕЗ;

 

    • процедури реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів та порядку перевірки легітимності мобільних телефонів під час їх придбання;

 

    • з питань сертифікації РЕЗ.

 

 

На цей час до Call-центру надійшло понад 30 000 звернень.

 

Найбільшу кількість з них – понад 75 % – складають питання ввезення РЕЗ з-за кордону та реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів. Близько 12 %  – питання здійснення частотних присвоєнь та отримання дозволів  на експлуатацію РЕЗ. Питання радіочастотного моніторингу, боротьби з радіозавадами та незаконно діючими радіоелектронними засобами і випромінювальними пристроями цікавили 10 % запитуючих.

 

Багатоканальний телефон Call-центру (422-85-85) дозволяє отримувати інформацію від оператора  практично без черги.

Start typing and press Enter to search