Український державний центр радіочастот задекларував основні принципи  системи управління якістю.

 

ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ПОЛІТИКУ З ЯКОСТІ

Державного підприємства “Український державний центр радіочастот” (УДЦР)

 

Політика у сфері якості, яку визначило та декларує керівництво УДЦР, направлена на:

1) максимальне задоволення потреб і очікувань замовників та вимог законодавства при наданні послуг.

2) унеможливлення застосування в Україні РЕЗ та ВП, які становлять загрозу для життя та здоров’я людей або небезпеку для навколишнього середовища;

3) забезпечення доступу до користування радіочастотним ресурсом України та його раціональне і ефективне використання;

4) забезпечення електромагнітної сумісності РЕЗ та ВП при експлуатації у визначених умовах;

5) сприяння надходженню на ринок України сучасних засобів зв’язку та впровадження передових технологій у галузі зв’язку.

 

Керівництво УДЦР – лідери колективу, які усвідомлюють, що шлях до успіху лежить за умови забезпечення пріоритетності робіт з якості, створення команди однодумців та професіоналів, діяльність яких направлена на удосконалення системи управління якістю та підвищення її результативності і ефективності.

 

Основними принципами реалізації політики є:

 

 

    1. оперативне, неупереджене, партнерське співробітництво з замовниками, забезпечення високої якості виконаних робіт та відповідальності за її результати;

 

    1. системне управління процесами, аналіз даних щодо їх функціонування та прийняття рішень за результатами аналізу;

 

    1. забезпечення єдності політики у сфері якості та намічених цілей;

 

    1. доведення до персоналу суті політики з якості та залучення його до досягнення поставлених цілей;

 

    1. постійне підвищення компетентності персоналу, реалізація його потенціалу та достойна мотивація;

 

    1. дотримання вимог правових і нормативних документів, які регламентують послуги, що надаються;

 

    1. забезпечення необхідними ресурсами та взаємовигідна співпраця з партнерами і постачальниками.

 

 

Відповідальність за реалізацію політики у сфері якості бере на себе вище керівництво в особі начальника УДЦР, який є гарантом дотримання вимог стандарту ДСТУ ISO 9001 до системи управління якістю, її удосконалення та забезпечення необхідними ресурсами.

 

Контроль за реалізацією політики та її актуалізацію здійснює представник керівництва, відповідальний за функціонування системи управління якістю.

 

Задоволеність замовників та дотримання вимог законодавства, ефективне використання радіочастотного ресурсу України та забезпечення електромагнітної сумісності РЕЗ та ВП, впровадження передових радіотехнологій – головна заповідь колективу УДЦР.

 

Нова політика з якості, – зазначив Павло Слободянюк, – передумова успішного розвитку підприємства. При цьому він висловив переконання, що впровадження в УДЦР системи управління якістю дозволить істотно підвищити ефективність діяльності підприємства щодо забезпечення споживачів послугами, які відповідають їх потребам та очікуванням.

Start typing and press Enter to search