2013-05-29_01_top

В м. Ташкент (Республіка Узбекистан) завершився Регіональний семінар Міжнародного союзу електрозв’язку для країн СНД „Якість послуг, що надаються операторами телекомунікацій, та захист прав споживачів”.

Питання якості телекомунікаційних послуг, як відомо, мають важливе значення для державної політики і регулювання, включаючи питання конкурентної політики, захисту прав споживачів та універсальних послуг. Саме тому на семінар МСЕ від України прибула досить поважна делегація у складі представників Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Українського державного центру радіочастот.

Учасники семінару ознайомилися з законодавчими аспектами регулювання якості послуг зв’язку, досвідом впровадження та експлуатації систем забезпечення та контролю якості послуг, особливостями впровадження систем контролю якості на мережах операторів телекомунікацій та міжнародного співробітництва з питань захисту прав споживачів телекомунікаційних послуг тощо.

Під час засідання, на якому розглядалися технічні аспекти забезпечення контролю якості послуг операторами телекомунікацій, виступив й представник УДЦР — начальник сектору випробувань якості телекомунікаційних послуг управління телекомунікацій Сергій Науменко. Його доповідь, що була присвячена методам вимірювання показників доступності та повноцінності якості послуг фіксованого зв’язку, викликала жвавий інтерес з боку колег.

Доповідач, зокрема, зосередив увагу присутніх на показниках якості послуг фіксованого телефонного зв’язку, розкрив методи моніторингу реального трафіку, розповів про особливості використання аналізатора сигналізацій телекомунікаційних систем для вимірювань параметрів якості телефонного зв’язку, про вимоги до спеціалізованого програмного забезпечення тощо.

Українські фахівці також взяли активну участь в роботі круглих столів „Технічні та організаційні методи забезпечення якості послуг, що надаються операторами телекомунікацій” та „Захист прав споживачів та співробітництво з організаціями захисту прав споживачів”.

Як повідомив начальник Центру сертифікації УДЦР Олександр Лисенко, учасники семінару МСЕ дали високу оцінку роботі НКРЗІ, Держспецзв’язку, УДЦР щодо створення належних умов для розвитку ринку телекомунікацій, удосконалення системи контролю якості і телекомунікаційних послуг.

 

Start typing and press Enter to search