Про це прес-службі держпідприємства повідомив директор департаменту IT Андрій Кузміч, коментуючи результати робочої наради в УДЦР з питань створення Автоматизованої інформаційної системи «Централізована база даних перенесених номерів» та впровадження послуги MNP представників Національної Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Українського державного центру радіочастот, мобільних операторів та Виконавця робіт компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».

Як зазначив Андрій Кузміч, активне обговорення питань порядку денного наради, яскраве  підтвердження намагань  учасників телекомунікаційного ринку якнайшвидше розв’язати актуальні питання з перенесення абонентських  номерів, унеможливити виникнення будь-яких перешкод, що завадили б своєчасно надавати якісні послуги громадянам.

«Ми досягли спільного бачення з багатьох розглянутих питань, зокрема, з певних часових показників процесів перенесення номерів, проведення міжоператорських тестувань та удосконалення автоматизованих процесів їх взаємодії, забезпечення супроводження  Адміністратором АІС ЦБД ПН як системи в цілому, так і безпосередньо послуг MNP», – зауважив Андрій Кузміч.

За його словами, акцент було також зроблено на питаннях дотримання правил перенесення номерів, процедур подання заяв про надання послуги, синхронізації дій оператора-реципієнта та оператора-донора під час надання послуги MNP, а також прав споживачів та процесу обробки скарг.

На думку Андрія  Кузміча, реалізувати всі ці завдання можна лише за умови постійної взаємодії з учасниками проекту.

«Провівши робочу зустріч з колегами, ми в черговий раз впевнилися, бажання спільно знаходити вірні рішення з перенесення абонентських номерів є у кожної зі сторін», – підкреслив директор департаменту IT.

 

Прес-служба Українського державного центру радіочастот

 

Start typing and press Enter to search