Про це в інтерв’ю одному з вітчизняних інформагентств повідомляє директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку Українського державного центру радіочастот Вікторія Трощенко.

«Оператор-донор повинен мати можливість переконатися, що абонент особисто хоче перенести номер, і що це не хуліганство або шахрайство. Саме тому виникла необхідність в ідентифікації. Без цієї процедури ми не зможемо перенести номер. Адже можуть бути махінації з номерами та інші дії недоброчесних громадян, які згодом позначаться на всіх сферах, що стосуються використання мобільного номера», – зазначає вона.

Також Вікторія Трощенко наголошує, що ідентифікація абонента зовсім не означає обов’язковий перехід на контрактне обслуговування.

«Передплачене та контрактне обслуговування це всього на всього різні методи оплати – «до» і «після». В усіх країнах світу застосовуються тарифи на умовах передоплати, але при цьому застосовується і метод ідентифікації. Послуги надання мобільного зв’язку за передоплатою природно залишаться», – розповідає директор ІТК напрямку УДЦР.

Прес-служба Українського державного центру радіочастот

Start typing and press Enter to search